Sport mindenkor - Januári online jóga

Maradj toppon a BEAC-cal! Frissítsd fel velünk tested-lelked a négy fal közt is.
2020. 12. 12.
Irisz

A korlátozások hosszabbítására tekintettel januárban is ONLINE jógaórákkal várunk minden mozogni vágyót!

Január 4-től 5 héten át 3 típusú jógaórával várjuk az érdeklődőket. Egy bérlettel csak egy jógatípus látogatható.

A zárt Facebook csoportokba a bérletvásárlást követően lehet jelentkezni:

A bérletet online, bankkártyás fizetéssel veheted meg az alábbi linken: Jóga - ONLINE bérlet - JANUÁR

ELTE hallgató, dolgozó, Alumni-tag: 5.500 Ft
Külsős: 6.500 Ft

ÓRAREND:

Az órák időpontjai pontos dátumokkal a linkre kattintva érhetők el: BEAC Jóga JANUÁR

Joga online januar cikk

Óraleírások:

GERINCJÓGA- Tölgyesi Írisz

Online óráimon a gerinc mozgását és működését tartjuk fókuszban az ászana gyakorlás közben. Statikus pózokkal dolgozunk, minden apró részletet beállítva mélyülünk bele a testtartásokba. Ez a módszer kifejleszti a testtudatosságot és rendkívül sokat segít, hogy kikapcsold a felesleges gondolatokat, aggodalmakat. Fizikális szinten nyújtjuk és erősítjük az izmokat, ízületeket, különös tekintettel a has és a hát területeire. Minden élő adást relaxációval és légzőgyakorlatokkal zárunk, melyek jótékonyan hatnak az idegrendszerre, amire most a legnagyobb szükséged van!

FASCIÁLIS JÓGA- Horváth Viki

Az immunrendszerünk lehet most a legnagyobb aduászunk, ennek működése viszont csak akkor zökkenőmentes, ha nem vagyunk feszültek. Na de hogy ne lennénk feszültek ebben a kérdésekkel teli időszakban? Szeretnénk nektek segíteni megőrizni testi, lelki és mentális egészségeteket, csatlakozzatok hozzánk, jógázzunk együtt mindenkor! Én a gyakorlások során testet és lelket felszabadító gyakorlatsorokkal várlak titeket, különösen ügyelve arra, hogy otthonról is követhető legyen számotokra.

NŐI JÓGA- Hauptman- Tőkés Antónia

A külső körülmények zavarosak, folyamatosan változnak, újabbnál újabb kihívások elé állítanak minket. Ebben a megváltozott helyzetben is érdemes időnként megállni, időt szánni önmagunkra, a figyelmüket kintről befelé fordítani. A női jóga órákon elfogadással, türelemmel fordulunk a testünk felé. A gyakorlásokon a medence, az alhas, a csípő és a gát területét erősítjük, keringésüket javítjuk. A női egészségünkkel való kapcsolódásunkat testhelyzetekkel és légzőgyakorlatokkal segítjük. Az órák célja a test-tudat-lélek harmóniájának megteremtése, melyre ebben az időszakban még nagyobb szükségünk van.

Also available in English.
ELTE ELTE HÖK ELTE KK ELTE Online JOMA MEFS Újbuda Sport Újbuda kerületi önkormányzata ESN ELTE Sport Kft. ELTE Alumni