Sport mindenkor- BEAC Jóga

2020. 11. 10.
IMG 2167

"Sport mindenkor" jeligével újraindítjuk online edzéssorozatunkat, amivel támogatást szeretne nyújtani a BEAC az egyéni sportoláshoz az előttünk álló időszakban.

Egyesületünk heti 6 jógaórával várja az érdeklődőket 2020. november 11. és 2020. december 1. között. Amennyiben rendelkezel érvényes bérlettel, úgy automatikusan felvételt nyersz facebook csoportunkba, ahol lehetőséged nyílik részt venni valamennyi jóga óránkon.

A csoportot a linkre kattintva találod: Sport mindenkor - BEAC Jóga - Őszi tanfolyam

Amennyiben még nem rendelkezel BEAC jóga bérlettel, úgy az alábbi linkre kattintva tudod megvásárolni:

ONLINE JÓGA BÉRLET

ÓRAREND:

Az órák időpontjai pontos dátumokkal a linkre kattintva érhetők el: BEAC Jóga Ősz Online

Joga fbgroupcover orarend cikk

Óraleírások:

GERINCJÓGA- Tölgyesi Írisz

Online óráimon a gerinc mozgását és működését tartjuk fókuszban az ászana gyakorlás közben. Statikus pózokkal dolgozunk, minden apró részletet beállítva mélyülünk bele a testtartásokba. Ez a módszer kifejleszti a testtudatosságot és rendkívül sokat segít, hogy kikapcsold a felesleges gondolatokat, aggodalmakat. Fizikális szinten nyújtjuk és erősítjük az izmokat, ízületeket, különös tekintettel a has és a hát területeire. Minden élő adást relaxációval és légzőgyakorlatokkal zárunk, melyek jótékonyan hatnak az idegrendszerre, amire most a legnagyobb szükséged van!


FASCIÁLIS JÓGA- Horváth Viki

Az immunrendszerünk lehet most a legnagyobb aduászunk, ennek működése viszont csak akkor zökkenőmentes, ha nem vagyunk feszültek. Na de hogy ne lennénk feszültek ebben a kérdésekkel teli időszakban? Szeretnénk nektek segíteni megőrizni testi, lelki és mentális egészségeteket, csatlakozzatok hozzánk, jógázzunk együtt mindenkor! Én a gyakorlások során testet és lelket felszabadító gyakorlatsorokkal várlak titeket, különösen ügyelve arra, hogy otthonról is követhető legyen számotokra.

VINYASA FLOW DINAMIKUS JÓGA- Tölgyesi Írisz

Ezeket az online órákat a vinyasan alapuló folytonosság és gördülékenység teszi dinamikussá. Megtanuljuk használni a légzést és a belső energiazárakat, más néven bandhákat. Az egyik jóga pózból áramlunk át a másikba, így a gyakorlás olyanná válik, mint egy tánc vagy, mint a tenger hullámzása. Tőled függ, mit hívsz elő magadból! Ez a fajta mozgás felfrissíti a vérkeringést, tónusba hozza az izmokat, növeli az állóképességet, erősíti az immunrendszert, valamint hajlékonnyá teszi a tested, és rugalmassá az elméd. Kapcsolj ki, és áramolj a vinyasa flow online jóga óráimmal!

NŐI JÓGA- Hauptman- Tőkés Antónia

A külső körülmények zavarosak, folyamatosan változnak, újabbnál újabb kihívások elé állítanak minket. Ebben a megváltozott helyzetben is érdemes időnként megállni, időt szánni önmagunkra, a figyelmüket kintről befelé fordítani. A női jóga órákon elfogadással, türelemmel fordulunk a testünk felé. A gyakorlásokon a medence, az alhas, a csípő és a gát területét erősítjük, keringésüket javítjuk. A női egészségünkkel való kapcsolódásunkat testhelyzetekkel és légzőgyakorlatokkal segítjük. Az órák célja a test-tudat-lélek harmóniájának megteremtése, melyre ebben az időszakban még nagyobb szükségünk van.

JÓGAKERÉK- Tölgyesi Írisz

A jógakerék egy teljesen új eszközös jóga típus, mely hajlékonnyá tesz, elűzi a stresszt és a hátfájást! Erre számíthatsz ha elkezded:
erő, egyensúly, hajlékonyság, alakformálás. A jógakerék használata különösen jó azoknak, akik sokat ülnek, görnyednek a nap során, mert a kerék átmasszírozza az egész gerincet, helyre téve a csigolyákat és az összehúzódott izmokat. Az online jógakerék órákon mindenki a saját tudásának megfelelően gyakorol és így hozzuk ki magunkból a maximumot! A foglalkozás előzetes jóga gyakorlatot nem igényel, mindössze egy jógaszőnyegre és egy jógakerékre lesz szükségetek!

ELTE ELTE HÖK ELTE KK ELTE Online JOMA MEFS Újbuda Sport Újbuda kerületi önkormányzata ESN ELTE Sport Kft. ELTE Alumni