Thumbnail image 6483441 1

Februárban indul a BEAC jóga 10 hetes szezonja

2022. 01. 19.
Thumbnail image 6483441 1

A BEAC jóga oktatói a tavaszi szezonban is személyesen várnak Titeket a hét különböző napjain gerincjóga, női jóga és fasciális jóga óráikra.

A február 14. és május 3. között tartó szezonban három különböző típusú jógaórával várjuk az érdeklődőket. Egy bérlettel csak egy jógatípus látogatható.

Helyszínek

  • Ludovika vívóterem (1083 Bp., Üllői út 82.)
  • Budapesti Egyetemi Atlétikai Club- TT4-es tanterem (1117 Budapest, Bogdánfy utca 10/B)

Árak

10 hetes bérlet: 12.000 Ft (egy bérlettel egy jóga óra látogatható)

A bérletet online, bankkártyás fizetéssel vásárolhatjátok meg ITT.

Joga tavasz cikk

Óraleírások:

GERINCJÓGA-Tölgyesi Írisz

A gerincjóga hatékony módszer a gerinc problémák megelőzésére és enyhítésére. A rendszeres gyakorlással fájdalommentessé, erősebbé és hajlékonyabbá válik a test. Rendszeresen jógázóknak, kezdőknek és újrakezdőknek is ajánljuk, akik pontosan-precízen szeretnék elsajátítani a jóga technikákat. A testtartások, légzőgyakorlatok és relaxáció 100%-ban felfrissíti a testet és az elmét!

Az órák alkalmával gondosan odafigyelünk a gerinc mobilizációjára, valamint a gerinc melletti izmok, hasizmok és mélyizmok erősítésére. Emellett foglalkozunk a testtartás hibák megelőzésével és javításával.

NŐI JÓGA ÉS MEDITÁCIÓ- Hauptman- Tőkés Antónia

A külső körülmények zavarosak, folyamatosan változnak, újabbnál újabb kihívások elé állítanak minket. Ebben a megváltozott helyzetben is érdemes időnként megállni, időt szánni önmagunkra, a figyelmüket kintről befelé fordítani. A női jóga órákon elfogadással, türelemmel fordulunk a testünk felé. A gyakorlásokon a medence, az alhas, a csípő és a gát területét erősítjük, keringésüket javítjuk. A női egészségünkkel való kapcsolódásunkat testhelyzetekkel, légzőgyakorlattal és meditációval segítjük. Az órák célja a test-tudat-lélek harmóniájának megteremtése.

FASCIÁLIS JÓGA- Horváth Viki

A fasciális szemlélet a jógát a modern ember számára is kellően preventívvé teszi, miközben sokoldalúan fejleszt. Ez a gyakorlási forma segít a testi struktúrák, a tartás kiegyensúlyozásában, illetve erősíti azokat az izmokat, melyeket nem, vagy nem eleget használunk. Hatékony az ízületi mozgásterjedelem és a rugalmasság növelésben. A flow óratípus dinamikus gyakorlást takar, melyben folyamatos a mozgás. Ez lefoglalja az idegrendszert is, bevonódunk a gyakorlásba, ezáltal testi, lelki és mentális feltöltődést biztosít az óra.


142926457 10159151124717065 4893561902311086868 o
Also available in English.
ELTE ELTE HÖK ELTE KK ELTE Online JOMA MEFS Újbuda Sport Újbuda kerületi önkormányzata ESN ELTE Sport Kft. ELTE Alumni Jooble BGA NEA