Az ELTE-BEAC Tanévkezdő Sportkampány ezüst díjat szerzett a 2025-ös Sport Forum Awards-on
Örömmel jelentjük be, hogy a 2025-ös Tanévkezdő Sportkampány elnyerte az ezüst díjat a Sport Forum Awards „Mozgás öröme díj” kategóriájában. A díjátadóra a konferencián került sor, ahol a sportmarketing és egyetemi sportkampányok legkiválóbb megvalósításait tüntetik fel.
A Sport Forum Awards azért jött létre, hogy Magyarországon egyedülálló, objektív szempontrendszer alapján elismerje azokat a sportolókat, csapatokat és szervezeteket, akik kiemelkedő sport és marketing értéket képviselnek. Célja, hogy a hatékony marketing- és média megoldások, innovációk, szabadidős és rekreációs sport programok elismerésével elősegítse a szakmailag helyes, igényes gyakorlatok elterjedését a hazai sportéletben.
A Tanévkezdő Sportkampány célja az volt, hogy az új tanév kezdetén – különösen az elsőéves hallgatók számára – élményszerű, közösségi és rendszeres mozgáslehetőséget kínáljon az egyetemi sport keretében. A kampány hangsúlyt fektetett arra, hogy a fizikai aktivitás ne csupán cél legyen, hanem közösségi élmény, hozzájárulva a hallgatók testi és lelki jólétéhez is. A díj elnyeréséhez nagyban hozzájárultak támogatóink, a Sportoló Nemzet, az ELTE, a BioTechUSA, a Viwa Vitaminwater, a MOL Bubi, az OTP Bank Nyrt., az EFOTT, a GreenGo, valamint a CEWE.
Miért érdemelte ki a Tanévkezdő sportkampány az elismerést?
A zsűri értékelése szerint a kampány különösen erős volt abban, hogy:
- kreatív módon mozdította meg a közösséget az egyetemi sportplatformon keresztül,
- hosszú-távú elköteleződést ösztönzött a mozgás iránt, nemcsak egyszeri eseményként,
- újszerű digitális és kommunikációs elemeket alkalmazott – erősítve ezzel az aktivitás elérését és fenntarthatóságát.
Simon Gábor, a BEAC igazgatója elárulta, hogy „az ezüst díj elismerése nem csupán büszkeség, hanem megerősítés is, hogy a BEAC és az Eötvös Loránd Tudományegyetemmel közösen végzett sportkommunikációs, közösségi sport- és aktív életmód programok nemcsak belső sikerrel futnak, hanem szakmai elismerést is kapnak a hazai sportmarketing és kampány területen. Ez az eredmény tovább ösztönzi a BEAC-ot arra, hogy a jövőben is innovatív, szervezett és közösségformáló sportélményeket nyújtson az egyetemi közegben. Célunk, hogy a mozgás öröme – ne csak kampányok idején –, hanem a mindennapi egyetemi élet részévé váljon. Külön köszönet illeti a kampány támogatóit, szakmai partnereit, az egyesület szakosztályait, a résztvevőket, valamint azt a szervezői csapatot, akik Radványi Alexandra és Nagy-Kismarci Bence vezetésével, több hét előkészítő munkával elértek közel 3000 hallgatót, és remek programokat szerveztek a kampány során.