SAM 4410

Vízre szállt a Meteorológiai Tanszék

2016. 07. 18.

Egyesületünk sportpályázatának köszönhetően a Meteorológiai Tanszék számára is lehetőség nyílt egy közös oktatói-hallgatói sportnap szervezésére az ELTE Vízisporttelepén.

A BEAC által kiírt sportpályázat elnyerésével az ELTE TTK Meteorológiai Tanszéke számára is lehetőség nyílt egy közös oktatói-hallgatói sportnap szervezésére az ELTE Vízisporttelepén. A kajakozás és kenuzás mellett, a sporttelep árnyékos területén piknikezésre és remek hangulatú beszélgetésekre is lehetőség nyílt. Az alábbiakban Göndöcs Júlia beszámolóját olvashatjátok.

"Mivel többen nem kajak-kenuztunk még korábban ezért eleinte tartottunk tőle, hogy többen a vízben végezzük már a stégnél. Emiatt - habár mindenki tudott úszni - mégis a mentőmellény használata mellett döntöttünk. Tapasztalatlanságunk ellenére egyikünk sem borult vízbe, ami rendkívül kellemes meglepetés volt.

Az oktatók közül volt, aki szánt szándékkal tett meg úszva néhány kört a Dunában, majd a napon sütkérezve szárítkozott meg. A hajók irányításával azért meggyűlt a bajunk. Többnyire egy személyes kajakokat és háromszemélyes kenukat használtunk. A kajakok látszólag minden logika nélkül mentek rossz irányba, bár lehet, hogy a Duna és a szél fogott ki az evezősökön. A kenuval néha - tapasztalt kormányos híján - a társaság egy része közelről is megnézte a nádasban úszó kacsákat, és a rövid Duna-ág adottságait kihasználva keresztben közlekedve maximalizálták a leevezhető távot.

A folyón evezve sokszor fel sem tűnt, hogy szalad az idő, észrevétlenül eveztünk 1 órát folyamatosan. Az erős napsütés elől a vízen eltöltött óra után a napernyők alá menekültünk, ahol megpihentünk és közben cseverésztünk. Rövid pihenő után, hasonló ritmusban újra és újra a vízen találtuk magunkat. Délután fél négy körül már megnőtt a forgalom a vízen, igyekeztünk a lehető legkevésbé zavarni a nálunk lényegesen profibb evezős edzéseket.

A Sporttelep felszereltségének, rendezettségének, a gondnokság kedvességnek köszönhetően csak azzal kellett foglalkoznunk, hogy jól érezzük magunkat. Hazafelé határozottan úgy éreztük, hogy jövőre is jó lenne ilyen napot szervezni, akár egyetemi pályázaton keresztül akár csak Tanszékileg megszervezve. Köszönjük a BEAC-nak a lehetőséget, reméljük jövőre nagyobb létszámban is részt tudunk majd venni egy remek hangulatú sportnapon."

Also available in English.
ELTE ELTE HÖK ELTE KK ELTE Online JOMA MEFS Újbuda Sport Újbuda kerületi önkormányzata ESN ELTE Sport Kft. ELTE Alumni BGA NEA Biotech