CP1 10237

Indulnak az ingyenes ELTE dolgozói edzések

2019. 09. 03.
CP1 10237

Kezdőket, újrakezdőket és haladókat egyaránt várunk az ELTE dolgozói edzésekre, ahol a BEAC szakképzett edzőivel erősödhetnek a résztvevők.

Kezdőket, újrakezdőket és haladókat egyaránt várunk az ELTE dolgozói edzésekre, ahol a BEAC szakképzett edzőivel erősödhetnek a résztvevők.

Az ELTE Kancellária Szolgáltatási Igazgatóságának köszönhetően az egyetem dolgozói számára szeptember 9-től INGYENES funkcionális köredzés, kettlebell, gerinctréning és aerobik órák indulnak.

Edzésidőpontok és helyszínek:

  • Kettlebell az OSC-ben: H/SZE: 6:30-7:30 – Virág Tündével
    Helyszín: OSC vívóterem – 1052 Semmelweis utca 2.
  • Gerinctréning az OSC-ben: K/CS: 7:00-8:00
    Helyszín: OSC vívóterem – 1052 Semmelweis utca 2.
  • Funkcionális köredzés a BEAC-on: H/SZE: 6:30-7:30 – Pacsuta Johannával
    Helyszín: BEAC Tükrös Terem – 1117 Bogdánfy u. 10/B.
  • Gerinctréning a BEAC-on: H: 6:30-7:30
    Helyszín: BEAC TT4 terem – 1117 Bogdánfy u. 10/B.
  • Aerobik a BEAC-on: CS: 6:30-7:30
    Helyszín: BEAC TT4 terem – 1117 Bogdánfy u. 10/B.

Öltözési és zuhanyzási lehetőség adott mindkét helyszínen.

Funkcionális köredzés: Azoknak ajánljuk, akik a pörgős, változatos edzéseket kedvelik, ahol lehet bárki kezdő és haladó is, mert az ellenállások, a gyakorlatok és a kihívások is személyre szabottak! A foglakozásainkon használt mozgásformák és eszközök: Saját testsúlyos gyakorlatok, kettlebell, TRX.

Kettlebell: A kettlebell az egyik leghatékonyabb mozgásforma a kondícionális képességfejlesztés világában. Ez a több száz éves múltra visszatekintő vasgolyó mögé felépített rendszer elképesztő gyorsasággal fejleszti az erőt, állóképességet és a gyorsaságot. A preventív módon felépített gyakorlatok javítják a tartást, a keringési rendszer működését és az ízületek mozgékonyságát!

Gerinctréning: Ajánljuk azoknak, akik nem vágynak kifejezetten pörgős mozgásra, de tetőtől-talpig alaposan átmozgatnák magukat, kellemesen elfáradnának és erősítenék (nem csak a felületes, hanem mély)izmaikat.

Kezdő alakformáló aerobik: Ez az óra-ahogy a nevéből is látszik-az egyik leghatékonyabb edzéstípus, ha cél az alakformálás, a tónusosabb izomzat elérése, az erősödés. A bemelegítést követően főként a has-fenék és comb izmaira tesszük a hangsúlyt, de nem hanyagoljuk el a hát és a kar izmaink megdolgoztatását sem. Az órát nyújtással zárjuk.

Az órákhoz folyamatosan lehet csatlakozni!

Részletek és jelentkezés NÉV, SZERVEZETI EGYSÉG, EDZÉSTÍPUS, TELEFONSZÁM megadásával a [email protected] email címen.

Aki korábban részt vett az órákon, nem szükséges jelentkeznie.

Also available in English.
ELTE ELTE HÖK ELTE KK ELTE Online JOMA MEFS Újbuda Sport Újbuda kerületi önkormányzata ESN ELTE Sport Kft. ELTE Alumni Jooble BGA NEA