Fitnesz és életmód sportok

AirFlow Jóga

Repültél már valaha? Ezen az órán egyszerre tudod erősíteni és nyújtani tested minden részét, az egészséges egyensúly megtartása érdekében!
Kétféle eszköz is rendelkezésedre áll, hogy minél messzebbre repülhess: a hammock két ponton rögzített, függőágy szerű selyem, míg a tissue – egy ponton rögzített, két extra hosszú szárral lefele lógó selyem.
Az óráink kezdő és haladó csoportokra vannak osztva, az első 30 percben az óra témájára rávezető új alapokra helyezett jógagyakorlással melegítünk be, majd az óra fő részeként 2-3-4 pozíció elsajátításán, végül a levezetésen van a hangsúly. Az egy órára eső pózok megtanulása lehet több vagy kevesebb is, ez a csapattól függ.

Kapcsolattartó: Dömény Kata
E-mail: [email protected]
Facebook: AirFlow

BALLansz tréning

A BALLansz edzések lényege a megfelelő stabilitás és állóképesség megszerzése, illetve a minél magasabb szintű testtudat kialakítása. Ennek érdekében két egymást kiegészítő óratípus áll rendelkezésre, amelyeknek külön - külön is van küldetése:
HIIT - Magas intenzitású óra, ahol az egyensúlylabda segítségével változatos gyakorlatokat végzünk több körön keresztül az állóképesség, a felületes izmok és az erő fejlesztése céljából.
Spinal Flow – Speciális gerinctorna, ahol az egyensúlyérzék nagy hangsúlyt kap, hogy a legmélyebb tartó izmok, az ízületek stabilitása, és a testtudat fejlődjön leginkább.

Kapcsolattartó: Dömény Kata
E-mail: [email protected]
Facebook: BEAC BALLansz tréning

Funkcionális köredzés

Egészség-, erő- és állóképesség-fejlesztés a világ leginnovatívabb eszközével!

A funkcionális edzés során számos eszközzel dolgozunk, ennek lényege, hogy az eszközök és a saját testsúly ötvözésével eredményesebben és hatékonyabban tudjuk megmozgatni a testet. Ezt az edzésformát azok számára ajánljuk, akik szeretik a pörgős, változatos edzéseket. Az edzésen a kezdőtől a haladóig bárki részt vehet, mert mindenkivel külön foglalkozunk és az adott képességeihez mérten adunk feladatokat.

Miért ajánljuk?

  • Zsírégető, állóképesség-, erőfejlesztő hatású
  • Nagyon változatos, több eszközt használó edzések
  • Fiúk-lányok egyaránt választhatják a funkcionális edzést
Kapcsolattartó: Kovács Bálint
E-mail: [email protected]
Facebook: ELTE-BEAC Erőnlét és Fitnesz Szakosztály

Jóga

Úgy érzed, nem vagy elég hajlékony, hogy elkezdj jógázni? Pont ezért van itt az ideje! A gyakorlással hamar megszerezheted mindezt.

A gerincjóga kifejezetten gyakorlatias mozgásrendszer, amelynek alapja az indiai hatha jóga rendszere. A jóga az elme, a test és a lélek jóllétét hirdeti. A rendszeres gyakorlással a tested megerősödik, hajlékonnyá válik, de az izmaidból eltűnik a feszültség és a fájdalom. A testeddel együtt az elméd is ellazul, megszabadulsz a stressztől és a problémákat is képes leszel hatékonyabban kezelni. Egyfajta belső békére lelhetsz, ami segít a koncentrálásban és a nehézségek elviselésében is.

További előnye a jógának, hogy kiegyensúlyozottabb, tudatosabb leszel tőle, jobban alszol, a tested ellenállóbb lesz a betegségekkel szemben is. Nem utolsó sorban: a jóga a legjobb módja a fogyásnak.

Mi történik egy gerincjóga-órán? Gyere el az ELTE Bogdánfy úti sporttelepére, ahol nyújtó, lazító és erősítő ászanákat végzünk, megismerkedünk a testünkkel és saját magunkkal. Lélegzünk. Befelé figyelünk, a belső hangokat próbáljuk meghallani, kizárva a külvilág zaját. Az órát tíz perces relaxáció zárja.

Válts kedvezményes bérletet 90 perces gerinc-, női jóga órákra vagy vedd fel kurzusként 1 kreditért a Neptunban!

Miért ajánljuk?

  • Gyakorlása során javul a testtudat, nő a hajlékonyság, erősödnek a mélyebben fekvő izmok
  • A belső nyugalom, feszültség-levezetés elérése fontos cél az edzések során
  • Ha sok volt a nyüzsgés, a rohanás, itt kikapcsolhatsz
  • Látható fejlődést, alakformálást eredményez
Kapcsolattartó: BEAC Iroda
E-mail: [email protected]
Facebook-csoport: ELTE-BEAC Jóga

Kettlebell

Az edzéseken egy vagy több öntöttvas súlyzóval végzünk különböző statikus és ballisztikus gyakorlatokat, melyek segítségével nagyon hatékonyan tudjuk fejleszteni az erőt, állóképességet és különböző mentális képességek működését. A kettlebell programja emellett rendkívül eredményes alakformáló képességgel is bír, de ez csak egy másodlagos tulajdonság, elsősorban erőedzést végzünk.

A kettlebell rendszere a testet egészként kezeli és egészként edzi. Edzésprogramunk során megerősödik a törzs, mobilisabbá válik a váll- és csípőízület, hangsúlyosabbá válik a has, fenék és combok munkája a mozgásban és kiemelkedő ideg-izomkapcsolat fejlesztése megtanít az erőnk tudatos használatára. Ha pedig ez nem volna elég, ez az oly sok kiemelkedő sportoló és a kondicionális képességek mestereinek munkájában kulcsfontosságú szerepet betöltő eszköz hozzásegít az alkatodhoz illő legsportosabb forma eléréséhez! Várunk mindenkit, aki tudja mit jelent a kemény, de céltudatos erősítés!

Miért ajánljuk?

  • Népszerű erőfejlesztő sport
  • Alakformáló edzés, lányoknak is kifejezetten ajánljuk
  • Szép, kidolgozott izomzatot eredményez
  • Kitűnő állóképesség-fejlesztő
Kapcsolattartó: Virág Tünde és Gölöncsér Dániel
E-mail: [email protected]
Facebook-csoport: ELTE-BEAC Erőnlét és Fitnesz Szakosztály

Kondicionálás

beac edzőterem lányok

Kedvező áron, családias környezetben edzenél? Formában tartanád magad, de hiányzik egy jó hely és a kellemes társaság? Neked az ELTE-BEAC konditermében a helyed!

A célunk annak elérése, hogy tudatosan és szívesen mozogj, és ami még fontosabb: rendszeresen. A heti háromszor egy óra testmozgás ideális ahhoz, hogy fokozatosan hozzászoktasd magad a terheléshez és tegyél az egészségedért is. Ha van személyre szabott edzésterved (ez a leghatékonyabb megoldás), nem kell sportágválasztókra menned és keresgélned. Ha most kezdenéd a „gyúrást”, akkor keresd tanácsokért, edzéstervért személyi edzőnket.

Vizsgaidőszakban és szünetekben sincs kifogás: konditermünk állandó nyitva tartással vár minden kedves érdeklődőt reggel 8-tól este 10-ig.

Gyere és próbáld ki első alkalommal ingyenesen konditermünket, bérletet elég a legközelebbi alkalommal váltanod. Minden érdeklődőt nagy szeretettel várunk edzőtermünkben! Válts féléves vagy éves kedvezményes ELTE bérletet!

Miért ajánljuk?

  • A rendszeres kondizás a formásabb alak eléréséhez segít hozzá
  • Akár személyi edző segítségével is dolgozhatsz
  • Folyamatosan bővülő felszerelések
  • Barátias légkör
Kapcsolat: BEAC Iroda
E-mail: szervezes@beac.elte.hu
Facebook-oldal: ELTE BEAC edzőterem

Személyi edző: Varga Zoltán
E-mail: [email protected]

Spinning

Csatlakozz az ELTE-BEAC Cycling csapatához, ha hatékony, jó hangulatú kardió edzésre vágysz! Ha fogynál, alakot formálnál, a tanulás okozta stresszt szeretnéd oldani, kiegészítő sportágat keresel, vagy csak vidáman, mozgással, jó társaságban szeretnéd tölteni idődet, nálunk a helyed!

Óráinkon speciális kerékpárokon dolgozunk, ritmusos-bulis zenére tekerünk „hegyen-völgyön át”, az oktatók iránymutatása alapján. Az órák lehetnek fitnesz jellegűek vagy speciálisan kerékpáros edzések. Hogy mennyire terheled magad, az tulajdonképpen rajtad múlik. Ne ijedj meg, mindenki saját magának osztja be erejét a céljának megfelelően! A foglalkozásokon pulzusmérő órákat biztosítunk, amelyek segítségével kontrollálhatod az edzésed intenzitását.

A szíved izomzata, lábizmaid és a keringésed fog nagymértékben erősödni, de ne félj, a spinningtől nem vastagszanak meg a combok, ahhoz már a komolyabb edzésmunka kell. A spinninget heti 2-4 alkalommal ideális művelni. Ha ezt betartjuk, állóképességünk folyamatosan fog fejlődni.

Válts szezonbérletet, őszi, téli, tavaszi és nyári edzéseinkre. Hétfőtől csütörtökig heti több mint 15 alkalommal, és 5 tapasztalt edzővel várunk benneteket. Tekerj az ELTE-n!

Miért ajánljuk?

  • Az alakformálás, zsírégetés egyik legjobb eszköze
  • Amikor elfáradsz, a zene fog továbbvinni
  • Egyszerű, ám kemény fitness-sport
  • A stressz-oldás garantált
Helyszín: BEAC Sporttelep, földszint, bejáratnál jobbra a folyosón
Időpont: szeptember közepétől a hét minden napján
Hallgatói kapcsolattartó: BEAC Iroda
Elérhetőség: [email protected]
Facebook-csoport: ELTE-BEAC Cycling

TRX

A TRX edzések kis csoportos családias légkörben zajlanak. Egy csoportban maximum 12 fővel dolgozunk egyszerre. Az edzéseken a TRX eszközt használjuk főként, mely egy funkcionális edzés eszköz. Ez egy felfüggesztett Y-alakú heveder, amely a saját testsúlyodat felhasználva fejleszti az izomerődet és állóképességedet is, valamint nem utolsósorban formálja az alakodat. Ezt az edzésformát kortól és nemtől függetlenül mindenkinek ajánljuk.

Miért ajánljuk?

  • A törzsizmok erősítése van központban, mégis az egész testet megmozgatja
  • Pörgős, jó hangulatú edzések várnak
  • Szálkás izomzatot érhetsz el vele
  • Segít az egyensúlyfejlesztésben
Kapcsolattartó: Barátosi Levente
E-mail: [email protected]
Facebook: ELTE-BEAC Erőnlét és Fitnesz Szakosztály

Súlyzós erőedzés

Korábban a három nagy erősport: az erőemelés, súlyemelés és testépítés egy kalap alá tartozott. A régi iskola, a lehető leghatékonyabban vegyítette az élettan ésszerű törvényeinek helytálló gyakorlatokat. Ezen rendszerben tudatos és rendszeres mérésekkel segítjük a szálkás és erős test kialakítását, szigorú és fegyelmezett, de természetesen vidám és jó hangulatú edzések keretein belül, mely akár rendszeres versenyzésre is lehetőséget biztosít. Csak a komoly elhatározásokkal rendelkezőknek!

Kapcsolattartó: Gölöncsér Dániel
E-mail: [email protected]
Facebook: ELTE-BEAC Erőnlét és Fitnesz Szakosztály

IntenzitásMánia

Egy 60 napos programra hívunk meg, aminek keretében a saját testsúlyunkat használjuk az állóképesség és az ügyesség fejlesztésére. A programot azoknak ajánljuk, akiknek a fogyás vagy a szálkásítás a célja. Edzéseink intenzívek, egyben jó hangulatúak. Változatos feladatsorok, folyamatos mozgás és remek zene gondoskodik arról, hogy kitarts egészen a végéig. Az intervall edzéseknek köszönhetően rengeteg kalóriát tudsz elégetni csupán 60 perc alatt. Készen állsz? Indul, az IntenzitásMánia!

Kapcsolattartó: Kovács Bálint
E-mail: [email protected]
Facebook: ELTE-BEAC Erőnlét és Fitnesz Szakosztály