Óratípusok

Alakformáló aerobik

Lendületes, pörgő, átmozgató, feltöltő, szerethető! Ez az alakformáló aerobik. Az órákon egy 8-10 perces bemelegítést követően a fő izomcsoportok mindegyikét alaposan átmozgatjuk. Cél az erő növelése, az izomtónus fokozása, az egész test formálása. Eszközeink lehetnek a kis súlyzók, a gumikötél, a kis labdák, és természetesen saját testsúlyunk. Az órát nyújtással és hatalmas elégedett mosollyal zárjuk.

Bad MaxXXL

Egy olyan edzés, amely megfelelő arányban tartalmaz pörgető és erősítő jellegű gyakorlatokat. Az óra első fele intervall jellegű, pörgős. Blokkokban dolgozunk, így mindenki számára érthető, átlátható, és élvezetes. Ezt követi az erősítés, mely során az egész testet alaposan megdolgoztatjuk. Az óra kiválóan alkalmas állóképesség és erő fejlesztésére is. Mindenkinek ajánlott szinttől és kortól függetlenül. Gyere el és próbáld ki!)

Gerinctréning

A gerinctréning egy preventív útja annak, hogy megőrizd gerinces egészségét, és a teljes tested egészségét. Napjaink ülő életmódjának kiváló “ellenszere” ez az edzés, melynek fókuszában a törzsstabilizáló izmok erősítése és nyújtása, illetve a gerinc mobilizálása áll.

Intervall alakformáló

Az intervall alakformálón tutibiztos, hogy leizzadsz, kellően elfáradsz, de élvezni fogod!
Az óra egy pörgős, lendületes bemelegítéssel kezdődik, majd erősítő és kardió gyakorlatokból álló feladatokkal visszük fel és le a pulzusunkat, fejlesztve ezzel az állóképességünket, erőnket, kitartásunkat, koordinációnkat, és persze formálva az alakunkat. A követhető, nem koreografált órát nyújtással és várhatóan nagy mosollyal zárjuk.
Az óra nem igényel külön eszközöket.

Kardió-alakforma

E kevert óratípus során rövid és egyszerű lépéskombinációk és erősítő blokkok váltják egymást, “megzavarva” ezzel a pulzusunkat: felpörgetve majd megnyugtatva azt, fejlesztve állóképességünket és erőnket egyaránt. Az óra színessége és változatossága következtében itt aztán mindenki megtalálja azon elemeket, melyek szívéhez közel állnak. Lendületes, pörgő, átmozgató, feltöltő, szerethető! Természetesen bemelegítéssel és nyújtással.

Pilates

“A mozgás, amelytől 10 alkalom után jobban érzed Magad, 20 után látványosan jobban nézel ki, 30 után pedig a párod szemében szikra lobban, ha Rád néz!”

A módszer, amely számtalan kihívás elé állít, de ugyanakkor feltölt, ellazít. A módszer, mely testet és lelket gyógyít. A módszer, mely megerősíti a törzsizmaidat, de nem feledkezik el a többi izmodról sem. A módszer, amely elsőre talán lassú, de közel sem laza. A módszer, mely ismerete nélkül lehet élni, de nem érdemes. Pilates. Örök szerelem.

Az edzéseket természetesen bemelegítéssel (ízületi átmozgatással) kezdjük, majd a Pilates alapgyakorlatait tanuljuk, kombináljuk, tökéletesítjük, és végül az órát egy teljes testre kiterjedő nyújtással, lazítással zárjuk.

Zsírégető óra

Egyszerű gyakorlatok, garantált izzadás. Az egész testet átmozgató zsírégető órán a zsírégető pulzustartomány fenntartása érdekében szinte végig állásban dolgozunk, az erősítő és állóképesség fejlesztő gyakorlatok e célnak vannak alárendelve. A far- és lábizmok intenzív erősítése mellett nagy szerep jut a törzsizmok megdolgoztatásának is.

Zumba

Mindegyik óra más, de nem egymásra épülnek. Bárki részt vehet, előképzettség nem szükséges. A hangulat a tetőfokon, a legjobb és legritmusosabb latinos és nemlatinos zenék bekészítve. Minden zeneszámra más a koreográfia, melyek egyszerű mozdulatsorokból épülnek fel, ezáltal könnyen lekövethetők. Az intenzív mozgás, a zsírégetés, a jókedv, a változatosság garantált. Éld át Te is a táncos fitness órák felejthetetlen élményét!