Erőnlét-, és fitnesz szakosztály

Bemutatkozás

Kedves érdeklődő! Nézd át edzéslehetőségeinket és válaszd ki a hozzád illőt. Ha nem vagy biztos választásodban írj nekünk és szívesen segítünk. Várunk edzéseinken a hét minden napján!

Szakosztályunk 2014 decemberében alakult, azóta erőfejlesztő és fitnesz edzések szervezésével és lebonyolításával foglalkozunk. Sportfoglalkozásainkon már több mint 300 ember mozdul meg heti rendszerességgel. Edzéstípusaink közé tartozik a Kettlebell, TRX, Funkcionális köredzés, Súlyzós erőedzés és IntenzitásMánia. A BEAC sportcsarnok 4-es pályáján, és Tükrös termében, az ELTE kollégiumaiban, az ELTE Apáczai Gimiben és a Trefort Gimnáziumban is találkozhattok velünk!

Edzéseink:

FUNKCIONÁLIS TRÉNING

A funkcionális edzés során számos eszközzel dolgozunk, ennek lényege, hogy az eszközök és a saját testsúly ötvözésével eredményesebben és hatékonyabban tudjuk megmozgatni a testet. Ezt az edzésformát azok számára ajánljuk, akik szeretik a pörgős, változatos edzéseket. Az edzésen a kezdőtől a haladóig bárki részt vehet, mert mindenkivel külön foglalkozunk és az adott képességeihez mérten adunk feladatokat.

TRX

A TRX edzések kis csoportos családias légkörben zajlanak. Egy csoportban maximum 12 fővel dolgozunk egyszerre. Az edzéseken a TRX eszközt használjuk főként, mely egy funkcionális edzés eszköz. Ez egy felfüggesztett Y-alakú heveder, amely a saját testsúlyodat felhasználva fejleszti az izomerődet és állóképességedet is, valamint nem utolsósorban formálja az alakodat. Ezt az edzésformát kortól és nemtől függetlenül mindenkinek ajánljuk.

KETTLEBELL

Az edzéseken egy vagy több öntöttvas súlyzóval végzünk különböző statikus és ballisztikus gyakorlatokat, melyek segítségével nagyon hatékonyan tudjuk fejleszteni az erőt, állóképességet és különböző mentális képességek működését. A kettlebell programja emellett rendkívül eredményes alakformáló képességgel is bír, de ez csak egy másodlagos tulajdonság, elsősorban erőedzést végzünk.

A kettlebell rendszere a testet egészként kezeli és egészként edzi. Edzésprogramunk során megerősödik a törzs, mobilisabbá válik a váll- és csípőízület, hangsúlyosabbá válik a has, fenék és combok munkája a mozgásban és kiemelkedő ideg-izomkapcsolat fejlesztése megtanít az erőnk tudatos használatára. Ha pedig ez nem volna elég, ez az oly sok kiemelkedő sportoló és a kondicionális képességek mestereinek munkájában kulcsfontosságú szerepet betöltő eszköz hozzásegít az alkatodhoz illő legsportosabb forma eléréséhez! Várunk mindenkit, aki tudja mit jelent a kemény, de céltudatos erősítés!

SÚLYZÓS ERŐEDZÉS

Korábban a három nagy erősport: az erőemelés, súlyemelés és testépítés egy kalap alá tartozott. A régi iskola, a lehető leghatékonyabban vegyítette az élettan ésszerű törvényeinek helytálló gyakorlatokat. Ezen rendszerben tudatos és rendszeres mérésekkel segítjük a szálkás és erős test kialakítását, szigorú és fegyelmezett, de természetesen vidám és jó hangulatú edzések keretein belül, mely akár rendszeres versenyzésre is lehetőséget biztosít. Csak a komoly elhatározásokkal rendelkezőknek!

INTENZITÁS MÁNIA

Egy 60 napos programra hívunk meg, aminek keretében a saját testsúlyunkat használjuk az állóképesség és az ügyesség fejlesztésére. A programot azoknak ajánljuk, akiknek a fogyás vagy a szálkásítás a célja. Edzéseink intenzívek, egyben jó hangulatúak. Változatos feladatsorok, folyamatos mozgás és remek zene gondoskodik arról, hogy kitarts egészen a végéig. Az intervall edzéseknek köszönhetően rengeteg kalóriát tudsz elégetni csupán 60 perc alatt. Készen állsz? Indul, az IntenzitásMánia!

EDZŐTÁBORAINK

Amennyiben aktívan résztveszel az edzéseinken, a közvetlenül vizsgaidőszak után rendezett, évente tartott edzőtáborainkat se hagyd ki, amely napi 3 edzésével igazán átmozgatja a testet és állít mindennapos kihívást 3-7-10 napon át! A balatoni környezet, a jó társaság és a reggeli testébresző edzés igazán különlegessé teszi a nyarad!

csop4

Adatok

Edzőink:

Répási Károly (szakosztályvezető)
Diplomás Rekreációszervező, és Egészségfejlesztő (2014), TRX és TRX-Rip Trainer oktató. 6 éve dolgozik edzőként, 6. éve BEAC keretein belül

Gölöncsér Dániel Márk (vezetőedző)
Okleveles sportszervező, erőemelő szakedző és kettlebell instruktor

Pacsuta Johanna

Virág Tünde

Barátosi Levente

Kovács Bálint

Elérhetőségeink:

Répási Károly (Karesz) 06-30/ 392-20-16

Gölöncsér Dániel (Dani) 06-70/773-54-31

Facebook oldal: ELTE - BEAC Erőnlét-, és Fitnesz Szakosztály

Facebook csoportjaink: Funkcionális köredzések a BEAC-on, Kettlebell a BEAC-on, Kettlebell a KCSSK-ban, Crosstraining a BEAC-onELTE-BEAC TRX (kedd&csütörtök Karesszel)

E-mail: [email protected]